Drodzy Gracze,
jak doskonale wiecie, czasami zdarza się, że jakiś potwór "wpadnie" w niedostępną lokalizację, co skutecznie uniemożliwia jego zabicie. W przypadku zwykłych mobów problem ten nie jest zbyt uciążliwy - występują one w sporych ilościach, więc nie utrudnia to gry w żaden sposób. Problem pojawia się w przypadku potworów oznaczonych rangą "BOSS". Pojawiają się one w pojedynczych egzemplarzach, a więc w przypadku "utknięcia" któregoś z nich, jeden z ważnych elementów gry staje się niedostępny.
W związku z licznymi prośbami, wszelkie problemy z BOSSami zablokowanymi w niedostępnych lokalizacjach można od dziś zgłaszać przez nasz system support.
Gdzie dokładnie można zgłaszać zablokowane potwory z rangą BOSS?
Zgłoszenia tego typu są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem Systemu Zgłoszeń: http://support.metin2.pl
W zgłoszeniu trzeba wskazać właściwy serwer, numer kanału, mapę oraz współrzędne zablokowanego potwora (mogą to być współrzędne postaci, która widzi moba). Zgłoszenia z niekompletnymi danymi będą automatycznie zamykane.
Zgłosiłem zablokowanego BOSS`a godzinę temu, a nadal go widzę!
Często może zdarzyć się tak, że zgłoszony mob nie zostanie "naprawiony" natychmiast po wysłaniu ticketa, a dopiero po kilku godzinach. Przyczyna jest prosta: każdy zgłoszony przypadek staramy się dokładnie analizować. Z góry dziękujemy za Waszą cierpliwość.
źródło: oficjalne forum Metin2.pl
To dobrze, ze z takim stażem, radzisz ludziom.
OdpowiedzUsuńPost zacny:) Oby tak dalej:)
Elzzon
Staram się, pozdrowionka ;)
OdpowiedzUsuń