poniedziałek, 6 lutego 2012

Mapy z gry Metin2

Przejrzałem ostatnio statystyki wejść na tego bloga. Zwróciłem szczególnie uwagę na to, co wpisujecie najczęściej w wyszukiwarkę aby tutaj trafić. Okazuje się, że interesują Was głównie 3 tematy:

  • expienie w Grocie
  • dropienie stalek w Czerwonym Lesie
  • różnego rodzaju mapy

Aby nieco ułatwić Wam życie postanowiłem zająć się na szybko punktem trzecim. Wprowadziłem podstronę zawierającą jedynie mapy z Metina, do której odnośnik znajdziecie w górnym pasku menu. Znajdują się tam mapy Groty V1, mapy Groty V2 oraz mapy Czerwonego Lasu. Przynajmniej na razie. Wszystkie materiały pochodzą z wikipedii Metin2.

Mam nadzieję, że nieco ułatwi Wam to szukanie poszczególnym mapek w sieci. Zawsze to wygodniej gdy są one w jednym miejscu. Jeśli macie jakieś sugestie i propozycje zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz