poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Google

Dziś wpis zupełnie nie na temat metina. Chociaż jak zaraz zobaczycie, nie tylko ludzie szukający informacji o tej grze na bloga zaglądają...

Przeanalizowałem słowa kluczowe i frazy, które ludzie wpisują w wyszukiwarkę, i po których w wynikach pokazuje się moja strona. Spis co ciekawszych zamieszczam poniżej. W większości to tylko pojedyncze wyświetlenia, ale można czasem się pośmiać ;)


metin2 gołe postacie
oj tam oj tam
wejście smoka
potwór z lasu
co to jest
łapka w górę youtube
gdzie szukać suma
ryba fubu
napisy na torty urodzinowe
dla wszystkich starczy miejsca
bliskość
a ty nie
kupowanie po sąsiedzku
starzy wyjadacze
atom
dobre rano
biegamy razem
zając wielkanocny
jestem słaby
paski na ścianie
mysz wikipedia
mój własny diabeł


Nie wiem dlaczego akurat mój blog pojawił się po wpisaniu tych fraz w wyszukiwarce :). Poniżej jeszcze trochę wyników, tych ciekawszych:


gratulacje z okazji awansu
ziemia miała kiedyś 2 księżyce?
poradnik dobrej żony
forum +18
ludzie z ogonami
daleko od noszy
małe czerwone, czasem robi sie niebieski a czasem zielone?
oz adrenalina
polscy mordercy
golenie jajek

Ostatnia fraza bardzo ciekawa, ale moim faworytem na dzisiejszy dzień i tak jest:

będę biegał jak czarny i zarabiał jak biały

Po wpisaniu tego zdania mój blog pojawia się na pierwszej stronie...



Sponsorem dzisiejszego wpisu jest firma Google :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz