piątek, 2 grudnia 2011

Wielka Loteria Adwentowa

Po evencie z okazji Dnia Edukacji Narodowej myślałem, że spece od marketingu w firmie Gameforge już mnie niczym nie zaskoczą. Byłem w błędzie. Przydarzył nam się event z okazji adwentu :)

O co chodzi? Każda postać powyżej 30lvl może wejść do Item Shopu i dostać raz dziennie darmowy los. Impreza trwa przez cały grudzień. Można codziennie wziąć udział w darmowym losowaniu, plus ewentualnie wykupywać dodatkowe losy za smocze znaki. Każdy los wygrywa.

Wszedłem oczywiście od razu na Metina zobaczyć, cóż takiego uda mi się wylosować. Niestety nic, ponieważ IS wiesza mi się po kliknięciu na ikonkę loterii :)

Pamiętajcie, aby wziąć udział w losowaniach należy wejść do Item Shopu z poziomu interface'u gry, nie przez stronę www.

Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na eventy zorganizowane z okazji Dnia Górnika i Naftowca (4 grudnia), Dnia Filatelisty (6 stycznia) czy Dnia Pracownika Przemysłu Spożywczego (31 maja).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz