czwartek, 12 stycznia 2012

Nowy rok i czas na zmiany

Pierwszy post zamieszczany w 2012 roku. Już nieco późno na składanie życzeń noworocznych, ale co tam ;). Wszystkiego najlepszego w nowym roku.

Stronę prowadzę już ponad pół roku. W tym czasie odwiedzaliście ją 35.000 razy. Niby nie jest to wielka liczba, jednak zawsze mnie cieszy, że ktoś moje wypociny czyta. Najbardziej budujące są komentarze, zawsze mile widziane.

Wydaje mi się, że dobrym pomysłem będzie otworzenie bloga na innych autorów. Znalazłoby się tutaj więcej treści, zbiór wiedzy by się powiększał, strona byłaby bardziej ciekawa. W związku z tym jeśli chcesz opublikować tutaj jakiś tekst, ewentualnie chcesz w jakiś inny sposób współtworzyć stronę, napisz do mnie. Kontakt znajdziesz w dziale o autorze. Zawsze można również napisać komentarz do tego posta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz