niedziela, 17 czerwca 2012

Łączenie oficjalnych serwerów Metin2


Kilka dni temu pojawił się oficjalny news o planach firmy Gameforge odnośnie łączenia aktualnie działających serwerów gry. W ciągu zbliżających się miesięcy operacja będzie przeprowadzona na serwerach angielskich. Jeśli okaże się sukcesem - także nas czeka zmniejszenie liczby serwerów. Jak ma to wyglądać w praktyce?

Połączone będą 2 do 4 obecnie funkcjonujących serwerów w jeden. Tereny gildii zostaną skasowane i będzie trzeba wykupować je od nowa - kto pierwszy, ten lepszy. Postacie zostaną przeniesione, jednak nie wszystkie - więcej informacji na ten temat w oficjalnym newsie. Pojawi się zapewne nieco problemów z nazwami gildii, postaci itd. Na szczęście problemy te spotkają w pierwszej kolejności Brytyjczyków i nie będziemy ofiarami pierwszych eksperymentów :)

Istnieją podzielone zdania co do tego pomysłu wśród społeczności graczy. Ja osobiście uważam, że jest to bardzo dobry pomysł. Coraz mniej osób aktywnie gra w Metin2. Gracze rozproszeni są na wiele serwerów. Nawet w weekendy trudno jest na moim serwerze (s5, Astral) wywołać jakąś sensowną wojnę. Połączenie kilku serwerów na pewno przełoży się na zwiększenie liczby jednocześnie grających osób.

Jeżeli uważacie inaczej - zapraszam do dyskusji ;)

5 komentarzy:

  1. Wojny wojnami, a dobre spoty i tak są zajęte zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mam problemów ze znalezieniem spota, nigdy ;)

      Usuń
  2. Plus za świetne opisanie :) A co do spotów logowałem się ostatnio na metka a obecnie nie gram i grota v2 to spoty były wolne Pająki (v2) spoty wolne i odziwo nawet BO jest wolne, a dodatkowo dodam że logowałem się w godzinach od 15 do 20 także nie piszcie że spoty są zajęte POZDRAWIAM (EasyJet) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi to laczenie serverow usunelo postac woja mentala 73lv :( nie wiem co mam teraz robic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było sporo napisane o tym, co zrobić żeby do tego nie doszło. Nie analizowałem dokładnie tych poradników od supportu, bo nie grałem na kilku serwerach. Niestety nie pomogę.

      Usuń