sobota, 20 października 2012

Loch Pająków V3 - film, nowe info


Wiemy już co nieco na temat tego, jak będzie można się dostać do Lochu Pająków V3. Trzeba będzie wykonać misję, uzbierać kilka składników, przerobić na klucz - całość może się nie udać, jednak nie wiadomo, jakie konkretnie są szanse na powodzenie.

Dodatkowo pojawią się zmiany odnośnie respu Królowej Pająków. W V1 będzie się ona pojawiał co 4 godziny. Zagości również w V2 (resp co 30 minut). Więcej informacji zostało zamieszczone na oficjalnym forum Metin2, w tej notce: klik.

Oto krótki filmik, 20 sekundowy, pochodzący ze strony liquiron.com. To chyba jedyny dostępny film z nowej lokacji:


Poza tym mam dla was nieco screenów, znalezionych na forum brytyjskiej wersji gry.









1 komentarz:

  1. Dostałem się do tego lochu, doszedłem bez problemów do komnaty baronowej. Nie udało mi się przenieść tam buffa (nie wiem dlaczego, był w grupie i miał 54lvl). Król pająków miał dla mnie za szybką regenerację, w pojedynkę niełatwo go ubić. Nieźle się expi póki co na tych pająkach, bo praktycznie nie zadają obrażeń (1-5 to tyle co nic) a można wziąć na siebie spokojnie cały duży spot. Problemem jest tylko brak komnaty z samymi "dużymi" pająkami, takiej jak w przedostatniej komnacie v1. To takie moje pierwsze odczucia po wizycie w v3 :) Wojownik 72lvl.

    OdpowiedzUsuń