wtorek, 9 kwietnia 2013

Czy ja jeszcze gram?

Metin2

Sporo znajomych ostatnimi czasy pytało się mnie, czy jeszcze gram, czy prowadzę bloga, dlaczego taka cisza itd. Spieszę więc z odpowiedziami. Generalnie to nie gram, bo mi się nie chce :)

W Metinie ostatnio pojawiło się bardzo wiele nowości. Pojawiły się nowe mapy, podwyższono maksymalny poziom postaci, sporo nowego ekwipunku można zdobyć albo zmontować. Ja miałem dość sługą przerwę od gry i teraz jak myślę o tym, że miałbym nadrabiać te wszystkie zaległości...

Dodatkowym problemem jest fakt, że pracuję przy komputerze. Siedzieć 8 bitych godzin przy kompie, a później dla relaksu trochę posiedzieć przed monitorem? Nie, raczej nie. Dlatego właśnie trudno mi jest wrócić do gry.

Postanowiłem jednak nie porzucać bloga. Od czasu do czasu będę informował czytelników o jakichś newsach, chociaż sam raczej będę je zdobywać z drugiej ręki. sporo znajomych nadal gra, może i ja w końcu znajdę trochę czasu na Metin2. Kto wie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz