środa, 24 kwietnia 2013

Metin2 a hacking

metin2-ddos

Zauważyłem, że firma Gameforge wzięła się ostatnio za walkę ze spamerami. Przede wszystkim odbiło się to na regulaminie forum, gdyż ograniczono możliwości linkowania stron zewnętrznych.

Obecnie nie możesz:
- zmieścić linka do żadnej strony zewnętrznej w sygnaturze
- nie możesz podlinkować swojej strony z profilu "o mnie"
- nie możesz dodawać żadnych linków zewnętrznych w treści postów

O ile większość członków społeczności Metin2 zmiany te prawie w ogóle nie dotyczą, o tyle mnie - już bardziej. Oficjalne forum było jedną z opcji na promocję mojego bloga. Dostałem niedawno wiadomość od moderatora forum, że moja sygnaturka narusza nowe zasady panujące na forum i że muszę usunąć linki z niej wychodzące, albo moje konto zostanie skasowane.

Zmiany te były wprowadzone po to, aby skuteczniej walczyć ze spamerami. Druga strona barykady jednak również nie pozostała dłużna firmie Gameforge. Otóż w pierwszej połowie kwietnia nastąpił atak DDoS na serwery gry, co skutecznie uniemożliwiło grę przez kilka kolejnych dni. DDoS to atak polegający na użyciu bardzo dużej liczby komputerów do łączenia się z serwerem, przez co następuje jego przeciążenie i przeważnie pad. Tak było i w tym przypadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz