środa, 22 lutego 2012

Koło Losu


W Item Shop pojawia się kolejna możliwość na wydanie naszych ciężko zarobionych smoczych monet. Tym razem jest to Koło Losu.  Jak w przypadku wszelkiego rodzaju skrzyń i szkatułek, także tutaj nagroda jest losowa i zależy bezpośrednio od naszego szczęścia w realnym życiu.

Jak głosi popularny slogan "każdy los wygrywa". Nie zawsze jednak wygrana jest warta swojego kosztu w smoczych monetach. Każde zakręcenie kołem kosztuje. Jest to więc coś na kształt hazardu. Koło będzie dostępne w Item Shopie do 11 marca.

Jakie jest moje zdanie? Ja z pewnością z tego nie będę korzystał. Nie lubię gdy to szczęście decyduje o tym, czy coś zarobię. Osobną kwestią jest fakt, że nie inwestuję realnej kasy w tę grę. Gdybym jednak miał wydać smocze monety, wtedy na coś oferującego stały bonus, np. drop lub exp. Ale to tylko oczywiście moje spojrzenie na tę kwestię.

4 komentarze:

  1. Zna ktoś wszystkie nagrody jakie mozna wygrać ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy wejść do Item Shopu, wszystkie są tam pokazane. Szału to nie robi. Ze słabszych rzeczy można trafić bodajże zielone potki czy dłonie przebicia. Słabych opcji jest zdecydowanie więcej niż sytych. Kręcenie kosztuje 10sm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zakręciłem ;] Już mi się zatrzymało na pakiecie przepustek, a tu bam... jeb... lodowy feniks nie dający ŻADNYCH bonusów ... żałosne, więcej nie skorzystam z tego wychciewacza kasy ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. A co robi ten feniks? Biega i lata? Zawsze masz ten dodatkowy bonus +10 do lansu w m1 ;)

    OdpowiedzUsuń