piątek, 2 marca 2012

Jeśli nie możesz znaleźć kamieni metin

Szukając metinów zazwyczaj siedzimy przez dłuższy czas na jednym spocie objeżdżając wszystkie kanały po kolei. Jeśli nigdzie nie możemy znaleźć wolnego metina oznacza to z dużym prawdopodobieństwem, że ktoś nas ubiegł. Jednakże nie zawsze. Czasami metin zrespi się w dziwnym, nietypowym lub ukrytym miejscu.

Do wpisu zmotywowała mnie bezsenność. O godzinie 5 rano wszedłem na konto znajomego ubić metiny 65lvl w dolince w lewej-dolnej części mapy. Na wszystkich CH znalazłem tylko jednego. Myślałem, że ktoś inny je ubija. Jednak na kolejnym respie również był tylko jeden metin. Postanowiłem znaleźć resztę. Okazało się, że wszystkie trzy pozostałe respiły się po drugiej stronie góry.

W wielu miejscach może się tak zdażyć. Czasami kamień metin się po prostu za czymś schowa. Jeśli widzimy, że na danym spocie nie ma ruchu, a i tak nie pojawiają się kamienie, wtedy warto ich poszukać.

Oto kilka przykładów..

Metin śmierci 65lvl
Wystarczy objechać górkę. Na fioletowo oznaczone miejsce normalnego respu.


Metiny 25, 30 i 35lvl
Metiny spadają w mieście, za stajennym, koło zdrajcy Balso. Spadają również wysoko, na szczyt górki.


Metiny 40 i 50lvl
Warto objechać wzniesienia otaczające oazę, metiny chowają się za namiotami lub wysoko między skałami.

Metiny 85lvl i 90lvl
Metin 85lvl (czerwone kółko) dość często chowa się na górce, nad drogą na której normalnie można go znaleźć. Z kolei metin 90lvl (filetowe kółko) można znaleźć na jednym z wczesnych spotów. Poza tym czasami pojawia się dużo wcześniej niż zazwyczaj, na drodze prowadzącej na resp. Jeśli objeżdżamy dany kanał od końca do początku, wtedy warto sprawdzić jeszcze ten kawałek dalej. 

5 komentarzy:

  1. Na mapie red lasu fioletowe kółko z lewej powinno być wyżej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie rozumiem jednego. Jak zaczynałam grać w Metina to kamienie widziałam wszędzie, ale byłam za słaba żeby je bić. Teraz gdy mam duży lvl spotykam je baaardzo rzadko. Dlaczego tak jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie zmienili nic z miejscami albo częstotliwością respu, to zapewne po prostu masz pecha ;)
      Albo grasz w takich godzinach, że więcej ludzi bije metiny.

      Usuń
  3. Niedawno zacząłem przygodę z metin2 a widzę że artykuł napisany jest 8 lat temu a nadal aktualne :) Respią się metiny tam dzie zaznaczone na mapce

    OdpowiedzUsuń