czwartek, 22 marca 2012

50.000 odwiedzin bloga!

50.000 odwiedzin bloga!

Miło mi zakomunikować, że ilość odwiedzin tej strony przekroczyła kolejny magiczny pułap. Cieszę się, że treści tutaj zawarte Wam się podobają i że z nich korzystacie. Miło by mi było jedynie gdybyście częściej komentowali wpisy, bo na 50k odwiedzin jedynie 100 komentarzy, w tym moje własne, to średni wynik ;).

Dla osób chcących być na bieżąco z nowymi postami pojawiającymi się na tej stronie istnieje fanpage bloga na platformie Facebook. Wystarczy kliknąć lubię to, o wszystkich nowych postach informuję zaraz po ich zamieszczeniu.

Na koniec chciałem podziękować wszystkim za komentarze, rady i inspiracje. Dziękuję również mojej gildii Acodin z serwera Astral za wspólne 3 lata gry :).

1 komentarz:

  1. 50 tys. to już troszkę jest :) Strona jest bardzo fajna a zarazem prosta dla tego przyciąga innych. Twórz dalej. Pozdrawiam MisterSut ;P

    OdpowiedzUsuń