środa, 28 marca 2012

Mega Wierzchowce


Jutro (29 marca) wprowadzony zostanie do gry system mega wierzchowców. Będzie można je trenować, ulepszać, będą nam dodawały bonusów (wybranych przez nas) i dojdzie nam kilka dodatkowych misji związanych z ulepszaniem tych zwierzaczków. Nie obejdzie się oczywiście bez wydawania smoczych monet.

Mega wierzchowiec będzie możliwy do zakupienia w Item Shop. Czas jego trwania jest ograniczony i wynosi 7 dni. Zakupiony wierzchowiec nazywa się młody, następnie może zostać ulepszony jako dziki i dzielny. Na szczęście dla osób nie inwestujących wielkich pieniędzy w grę: certyfikaty wierzchowców będą również wypadały z kamieni metin, jednak będą trwały tylko 2 godziny.


Nowe wierzchowce w Metin2 daje nam tylko lans na mieście oraz zwiększoną szybkość poruszania się. Następne poziomy (dziki i dzielny) będą oferowały nam także możliwy do aktywowania bonus. Rodzaj bonusu wybiera się u stajennego podczas ulepszania zwierzaka:


Silny przeciwko potworom: Dziki: 3% / Dzielny: 5%
Bonus EXP: Dziki: 3% / Dzielny: 5%
Bonus PŻ: Dziki: 250 / Dzielny: 500
Obrona: Dziki: 50 / Dzielny: 150
Atak: Dziki: 30 / Dzielny: 100

Ulepszanie mega wierzchowca będzie polegało na wykonaniu odpowiedniej misji u stajennego. Nie potrzeba nam tutaj medali konnych. Aby wyszkolić młodzika na Dzikiego Wierzchowca potrzebny nam będzie Zwój Ewolucji, zaś aby wyszkolić Dzikiego Wierzchowca na Dzielnego Wierzchowca będziemy potrzebowali Zwój Mutacji. Zwoje możliwe są do zdobycia w Krainie Gigantów.

Więcej informacji można znaleźć w tym temacie na oficjalnym forum gry Metin2.

6 komentarzy:

  1. Dzielne wierzchowce to też dobry pomysł, najlepsze w tym wszystkim jest to, że jest możliwość wydropienia nawet przez te 2h, a nie sam IS. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoretycznie tak, ale jest jeszcze kwestia ulepszania tych zwierzaków. Te wydropione z metinów to tylko wersja podstawowa, czyli nie dają nic poza szybkością poruszania się większą o 30%. Czy się mylę? Przyznam się, że sam jeszcze nie miałem okazji wydropić zwierzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, tu Sut :) Wczoraj dropłem tego zwierzaczka i racja na poziomie podstawowym nic nie daje prócz 30% szybkości ruchu, więc natychmiast pojechałem na wężowe pole dropłem kilka zwoji ewolucji i jeden mutacji. Ulepszyłem zwierzaka do poziomu "Bojowca" i wybrałem wcześniej jako bonus obronę, daje mi on na poziomie średniego zwierza 50 defa i 40% speeda, nie mogę niestety ulepszyć go zwojem Mutacji gdyż nie posiadam militara :( Ale gdybym posiadał dawałby mi 50% speeda i 150 defa! Więc troszkę jest. Fajny ten blog xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No to rzeczywiście fajne te zwierzaczki mogą być. Dzięki wielkie za tak dokładne informacje Sut ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu znowu ja :D Sprawdzaliśmy dziś z Lamax10 (pozdrawiam) :) i Jeżeli ma się wydropionego zwierzaczka lub z IS Zręczność i reszta PKT satystyk ZOSTAJE !! Co jest sporym plusem np mam zręczność na Standarcie daje mi on 52 pkt czy siedzę na Reniferze czy nie, a także inne pkt satystyk co jest bardzo dużym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli na niskim lvl się to może przydać. Że też wam się chce te renifery dropić ;). Dzięki wielkie za info, zapewne komuś się to przyda ;)

      Usuń