sobota, 8 grudnia 2012

Aktualizacja poradników


Dziś postanowiłem przejrzeć to, co publikowałem już jakiś czas temu. Dawno tego nie robiłem. Okazało się, że poradniki trzeba było nieco odnowić, dodać nieco kolorów dla większej czytelności itd. Poza tym niektóre były już nieaktualne np. poradnik o dropieniu stalek pisałem w czasach, gdy nie było jeszcze Katakumb. W każdy razie w ten czy inny sposób zaktualizowane zostały następujące poradniki:


Jeżeli ktoś zauważy, że coś nie działa, jakieś zdjęcie się nie ładuje, jakieś dane są nieaktualne - niech zostawia komentarz. Postaram się wszystko w miarę możliwości aktualizować. Będzie mi jednak łatwiej, jeśli ktoś mi od razu wskaże co konkretnie mam zrobić :)

Poza tym prawdopodobnie nieco zmienię formę prowadzenia tej strony. Będzie bardziej przypominała blog, nie tylko zbiór newsów i poradników. Zobaczymy zresztą, jeszcze na tę chwilę nic pewnego nie mogę powiedzieć.

1 komentarz:

  1. Dzięki za poradniki, niektóre wiadomości naprawdę się przydały :)

    OdpowiedzUsuń